نمایه نویسندگان

ا

  • ابوالحسن تنهایی، حسین نقش همنوایی اجتماعی و تعهد اجتماعی در تفسیرگرایی بلومر در معلمان مقطع متوسطه [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 148-157]
  • ابوالقاسمی، عباس اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی با تعامل شاخص توده بدنی بر کنترل وزن، کارکردهای اجرایی و تنظیم هیجان دانش آموزان نوجوان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 181-203]
  • احمدی، حسن مدل‌یابی عوامل مؤثر بر پیامدهای مدیریت استعداد معلمان دوره متوسطه شهر اردبیل (پژوهش‌آمیخته) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 2-17]
  • احمدیان، علی مقایسه سبک دلبستگی، شادکامی و اضطراب در دانش‌آموزان مصروع و غیر مصروع [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 111-122]
  • اسدزاده دهرایی، حسن بررسی نقش واسطه‌ای تعاملات ارتباطی در رابطۀ بین سن ورود به مدرسه و ترتیب تولد با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 80-65]
  • افروز، غلامعلی بررسی نقش واسطه‌ای تعاملات ارتباطی در رابطۀ بین سن ورود به مدرسه و ترتیب تولد با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 80-65]
  • اکبری، تقی رابطه امید، رضایت از زندگی و عزت نفس و سلامت‌روان با نقش واسطه‌ای شناخت، فراشناخت و انگیزه پیشرفت در دانش آموزان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 6-20]
  • اکبری شایه، یحیی مقایسه سبک دلبستگی، شادکامی و اضطراب در دانش‌آموزان مصروع و غیر مصروع [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 111-122]
  • امینی، امین اثربخشی بازی‌های گروهی در پیش‌گیری از اضطراب مدرسه و بهبود خودپنداره کودکان دبستانی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 18-31]
  • امینی، زهرا اثربخشی نظارت و راهنمایی (سوپرویژن)آموزشی مدیران بر احساس کارآمدی، کارآمدی جمعی و اشتیاق شغلی معلمان مدارس ابتدایی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 7-25]
  • امینی، منصور ارزیابی ساختار عاملی مقیاس جو مدرسه در دانش‏ آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 59-72]
  • امینی، ناصر اثر بخشی آموزش گروهی اصلاح سبک فرزند‌پروری به مادران بر نشانه‌های نافرمانی مقابله‌ای در دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 138-154]

ب

  • باغبانی، مسعود بررسی و مقایسه اثربخشی تمرین شبیه‌سازی ذهنی فرایندی و فراورده‌ای بر خودتنظیمی و خودپنداره تحصیلی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 32-45]
  • باقری، فریبرز آموزش مشغولیت تحصیلی بر خلاقیت هیجانی دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 6-17]
  • بخشوده‌نیا، ایمان اثربخشی بازی‌های گروهی در پیش‌گیری از اضطراب مدرسه و بهبود خودپنداره کودکان دبستانی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 18-31]
  • بدری، رحیم اثربخشی بسته آموزشی راهبردهای یادگیری خودگردان‌فراشناختی بر مولفه‌‌های هیجانات مثبت و منفی-تحصیلی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 45-58]
  • بدری گرگری، رحیم اثربخشی والدگری ذهن‌آگاهانه بر اضطراب کودکان دارای اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 26-43]
  • بیگدلی، ایمان الله بررسی تاثیر روان درمانی بدنی بر قابلیت‌های هوش عملی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 97-107]
  • بهرام نیا، سردار شناسایی مولفه های مدیریت تجربه در سازمان‌های آموزشی به روش کیفی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 21-32]

پ

  • پیرانی، ذبیح اثربخشی نظارت و راهنمایی (سوپرویژن)آموزشی مدیران بر احساس کارآمدی، کارآمدی جمعی و اشتیاق شغلی معلمان مدارس ابتدایی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 7-25]
  • پرزور، پرویز اثربخشی آموزش حکمت ها و آموزه های روان شناختی نهج البلاغه بر رضایت از زندگی و کاهش اضطراب، استرس و افسردگی نوجوانان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 81-96]
  • پلنگی، ابوالفضل بررسی نیاز به شناخت و ویژگی‌های شخصیتی کارآفرینی در بین دانش‌آموزان مدارس دولتی و تیزهوشان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 132-145]

ت

  • تقوی، حسین ارزیابی ساختار عاملی مقیاس جو مدرسه در دانش‏ آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 59-72]
  • تقوایی، داود اثربخشی نظارت و راهنمایی (سوپرویژن)آموزشی مدیران بر احساس کارآمدی، کارآمدی جمعی و اشتیاق شغلی معلمان مدارس ابتدایی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 7-25]
  • توحیدی تبار، فائزه اثربخشی بازی‌های گروهی در پیش‌گیری از اضطراب مدرسه و بهبود خودپنداره کودکان دبستانی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 18-31]

ج

  • جناآبادی، حسین اثربخشی آموزش خوددلگرم سازی بر سرسختی روانشناختی و سلامت اجتماعی دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 33-44]

ح

  • حبیبی، یاسر پیش‌بینی نگرش مثبت به بزهکاری بر اساس خود دلسوزی، هوش معنوی و خود‌ آگاهی شناختی در دانش‌آموزان مقطع متوسطه [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 103-118]
  • حسنی، فهیمه آموزش مشغولیت تحصیلی بر خلاقیت هیجانی دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 6-17]
  • حسینی، لیلا بررسی نقش سبک‌های فرزندپروری در پیش‌بینی ناگویی هیجانی و راهبردهای تنظیم هیجانی در دانش‌آموزان مقطع متوسطه شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 46-57]
  • حسنوند، فضل الله الگوی ساختاری پیش‌بینی سرزندگی تحصیلی، بازیگوشی روان‎شناختی و جهت‌گیری زندگی بر اساس خودناتوان‌سازی با میانجی‌گری هوش زیباشناسی در دانش‌آموزان نوجوانان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 33-48]
  • حشمتی، رسول بررسی اثربخشی مداخله مبتنی بر بهوشیاری بر نشانه‌های اضطراب اجتماعی و تاب‌آوری دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 18-32]

خ

  • خالق خواه، علی مدل‌یابی عوامل مؤثر بر پیامدهای مدیریت استعداد معلمان دوره متوسطه شهر اردبیل (پژوهش‌آمیخته) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 2-17]
  • خرمایی، فرهاد مدل ساختاری رابطه صبر با کفایت اجتماعی در دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 99-110]

د

  • داداش زاده کله سر، رویا نقش تاب‌آوری، تنظیم هیجان و خودکارآمدی در پیش‌بینی فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان دختر در مدارس متوسطه دوم شهر اردبیل [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 58-71]
  • داوری، رحیم بررسی نقش سبک‌های فرزندپروری در پیش‌بینی ناگویی هیجانی و راهبردهای تنظیم هیجانی در دانش‌آموزان مقطع متوسطه شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 46-57]
  • درتاج، فریبا تأثیر شبیه‌سازی‌های آموزشی مبتنی بر رایانه بر هدف‌گرایی تحصیلی و عملکرد یادگیری دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 72-87]
  • درتاج، فریبرز آموزش مشغولیت تحصیلی بر خلاقیت هیجانی دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 6-17]
  • دیره، عزت اثر بخشی آموزش گروهی اصلاح سبک فرزند‌پروری به مادران بر نشانه‌های نافرمانی مقابله‌ای در دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 138-154]
  • دلاور، علی طراحی و اعتباریابی مدل مدرسه شبکه‌ای در بستر شبکه اجتماعی مجازی مدارس [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 88-101]
  • دلاور، علی تدوین و ارزیابی اثربخشی برنامه‏ی نقاشی‌درمانی مبتنی بر ذهن‏آگاهی بر مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان اوتیسم با عملکرد بالا [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 67-84]
  • دلاور، علی بررسی نقش واسطه‌ای تعاملات ارتباطی در رابطۀ بین سن ورود به مدرسه و ترتیب تولد با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 80-65]
  • دهقانی، ماهرخ تأثیر خودپنداره تحصیلی بر اشتیاق تحصیلی با نقش واسطه‌ای انگیزش مشارکت ورزشی در بین دانش‏آموزان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 116-131]

ر

  • رادمنش، عصمت بررسی و مقایسه اثربخشی تمرین شبیه‌سازی ذهنی فرایندی و فراورده‌ای بر خودتنظیمی و خودپنداره تحصیلی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 32-45]
  • رجبیان ده زیره، مریم تأثیر شبیه‌سازی‌های آموزشی مبتنی بر رایانه بر هدف‌گرایی تحصیلی و عملکرد یادگیری دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 72-87]
  • رسول زاده طباطبائی، کاظم بررسی تاثیر روان درمانی بدنی بر قابلیت‌های هوش عملی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 97-107]
  • رشید، خسرو الگوی ساختاری پیش‌بینی سرزندگی تحصیلی، بازیگوشی روان‎شناختی و جهت‌گیری زندگی بر اساس خودناتوان‌سازی با میانجی‌گری هوش زیباشناسی در دانش‌آموزان نوجوانان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 33-48]
  • رشیدزاده، عبداله اثربخشی بسته آموزشی راهبردهای یادگیری خودگردان‌فراشناختی بر مولفه‌‌های هیجانات مثبت و منفی-تحصیلی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 45-58]
  • رضایی، سعید تدوین و ارزیابی اثربخشی برنامه‏ی نقاشی‌درمانی مبتنی بر ذهن‏آگاهی بر مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان اوتیسم با عملکرد بالا [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 67-84]
  • رضایی راد، مجتبی نقش تاب‌آوری، تنظیم هیجان و خودکارآمدی در پیش‌بینی فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان دختر در مدارس متوسطه دوم شهر اردبیل [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 58-71]
  • رضایی شریف، علی بررسی نقش واسطه‌ای ترس از شکست و دشواری تنظیم هیجان در رابطۀ بین کمال‌گرایی منفی با اهمال‌کاری تحصیلی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 49-64]
  • رضایی شریف، علی ارزیابی ساختار عاملی مقیاس جو مدرسه در دانش‏ آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 59-72]
  • رضایی فرد، اکبر نقش تاب‌آوری و سبک‌های فرزندپروری در پیش بینی استرس والدینی مادران دانش آموزان با اختلال بیش فعالی/کمبود توجه [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 73-85]
  • رضایی ملاجق، رسول اعتیاد به فضای مجازی در دانش‌آموزان : نقش پیش بین ازخودبیگانگی تحصیلی و آشفتگی-روانشناختی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 85-102]
  • روشنی خیاوی، علیرضا اعتیاد به فضای مجازی در دانش‌آموزان : نقش پیش بین ازخودبیگانگی تحصیلی و آشفتگی-روانشناختی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 85-102]

ز

  • زارعی، محسن طراحی و اعتباریابی مدل مدرسه شبکه‌ای در بستر شبکه اجتماعی مجازی مدارس [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 88-101]
  • زارع زادگان، بهمن مقایسه سبک دلبستگی، شادکامی و اضطراب در دانش‌آموزان مصروع و غیر مصروع [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 111-122]
  • زارعی زوارکی، اسماعیل طراحی و اعتباریابی مدل مدرسه شبکه‌ای در بستر شبکه اجتماعی مجازی مدارس [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 88-101]
  • زاهد بابلان، عادل مدل‌یابی عوامل مؤثر بر پیامدهای مدیریت استعداد معلمان دوره متوسطه شهر اردبیل (پژوهش‌آمیخته) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 2-17]

س

  • سالاری فر، محمدحسین نقش دانش‌فراشناختی، حالت فراشناختی و باورهای فراشناختی در خلاقیت هیجانی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 86-98]
  • سپاه منصور، مژگان مدلیابی اعتیاد به اینترنت براساس حمایت اجتماعی با میانجی‌گری ناگویی خلقی در دانش آموزان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 119-137]
  • ستاری، صدرالدین شناسایی مولفه های مدیریت تجربه در سازمان‌های آموزشی به روش کیفی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 21-32]
  • سیداسماعیلی قمی، نسترن تدوین و ارزیابی اثربخشی برنامه‏ی نقاشی‌درمانی مبتنی بر ذهن‏آگاهی بر مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان اوتیسم با عملکرد بالا [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 67-84]
  • سعادت زاده حصار، بهزاد نقش سوگیری شناختی در رفتار سرمایه گذاران (معلم) در بورس [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 44-66]
  • سعادتی شامیر، ابوطالب آموزش مشغولیت تحصیلی بر خلاقیت هیجانی دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 6-17]
  • سلمانی، خدیجه اثربخشی بازی‌های گروهی در پیش‌گیری از اضطراب مدرسه و بهبود خودپنداره کودکان دبستانی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 18-31]
  • سندگل، عباس اثربخشی آموزش خوددلگرم سازی بر سرسختی روانشناختی و سلامت اجتماعی دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 33-44]

ش

  • شاکرنیا، ایرج اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی با تعامل شاخص توده بدنی بر کنترل وزن، کارکردهای اجرایی و تنظیم هیجان دانش آموزان نوجوان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 181-203]
  • شاملی، لیلا مدل ساختاری رابطه صبر با کفایت اجتماعی در دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 99-110]
  • شب افروز، مریم بررسی نقش واسطه‌ای تعاملات ارتباطی در رابطۀ بین سن ورود به مدرسه و ترتیب تولد با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 80-65]
  • شجاعی، احمد اثربخشی آموزش حکمت ها و آموزه های روان شناختی نهج البلاغه بر رضایت از زندگی و کاهش اضطراب، استرس و افسردگی نوجوانان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 81-96]
  • شریفی درآبادی، پرویز تدوین و ارزیابی اثربخشی برنامه‏ی نقاشی‌درمانی مبتنی بر ذهن‏آگاهی بر مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان اوتیسم با عملکرد بالا [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 67-84]
  • شکرزاده، شهره روایی تشخیصی نسخه دوم مقیاس‌های سنجش هوش رینولدز در دانش‌آموزان پیش‌دبستان شهرستان اسلامشهر با اختلال نقص‌توجه-بیش-فعالی/تکانشگری [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 120-133]

ص

  • صادق زاده، مرضیه مدل ساختاری رابطه صبر با کفایت اجتماعی در دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 99-110]
  • صالحی، رضوان بررسی نقش درگیری (مشارکت) والدین در پایستگی تحصیلی دانش‌آموزان با میانجی‌گری رضایت و اشتیاق تحصیلی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 102-115]
  • صالحی، مریم اثربخشی بازی‌های گروهی در پیش‌گیری از اضطراب مدرسه و بهبود خودپنداره کودکان دبستانی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 18-31]
  • صالحی، منصور نقش دانش‌فراشناختی، حالت فراشناختی و باورهای فراشناختی در خلاقیت هیجانی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 86-98]
  • صالحی، مهدیه مدلیابی اعتیاد به اینترنت براساس حمایت اجتماعی با میانجی‌گری ناگویی خلقی در دانش آموزان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 119-137]
  • صفائی راد، ایرج نقش کمال گرایی منفی، دشواری تنظیم هیجانی و خودناتوان سازی در پیش بینی دلزدگی تحصیلی دانش آموزان پسرمتوسطه دوره دوم [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 155-180]
  • صفائی راد، ایرج الگوی ساختاری دشواری تنظیم هیجانی و دلزدگی تحصیلی: نقش میانجی خودناتوان‌سازی تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 123-138]

ع

  • عبادی، متینه اعتیاد به فضای مجازی در دانش‌آموزان : نقش پیش بین ازخودبیگانگی تحصیلی و آشفتگی-روانشناختی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 85-102]
  • عبدی، رسول نقش سوگیری شناختی در رفتار سرمایه گذاران (معلم) در بورس [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 44-66]
  • عیدی بایگی، مجید مقایسه سبک دلبستگی، شادکامی و اضطراب در دانش‌آموزان مصروع و غیر مصروع [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 111-122]
  • عرفانی، نصراله نقش کمال گرایی منفی، دشواری تنظیم هیجانی و خودناتوان سازی در پیش بینی دلزدگی تحصیلی دانش آموزان پسرمتوسطه دوره دوم [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 155-180]
  • عرفانی، نصراله الگوی ساختاری دشواری تنظیم هیجانی و دلزدگی تحصیلی: نقش میانجی خودناتوان‌سازی تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 123-138]
  • عزیزیان کهن، نسرین تأثیر خودپنداره تحصیلی بر اشتیاق تحصیلی با نقش واسطه‌ای انگیزش مشارکت ورزشی در بین دانش‏آموزان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 116-131]
  • علی آبادی، خدیجه طراحی و اعتباریابی مدل مدرسه شبکه‌ای در بستر شبکه اجتماعی مجازی مدارس [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 88-101]
  • علاف اصغری، فرانک ارزیابی ساختار عاملی مقیاس جو مدرسه در دانش‏ آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 59-72]
  • عینی، ساناز اعتیاد به فضای مجازی در دانش‌آموزان : نقش پیش بین ازخودبیگانگی تحصیلی و آشفتگی-روانشناختی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 85-102]

غ

  • غنائی، فاطمه بررسی تاثیر روان درمانی بدنی بر قابلیت‌های هوش عملی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 97-107]

ف

  • فایضی، نوشین پیش‌بینی نگرش مثبت به بزهکاری بر اساس خود دلسوزی، هوش معنوی و خود‌ آگاهی شناختی در دانش‌آموزان مقطع متوسطه [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 103-118]
  • فتحی، داود بررسی نقش واسطه‌ای ترس از شکست و دشواری تنظیم هیجان در رابطۀ بین کمال‌گرایی منفی با اهمال‌کاری تحصیلی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 49-64]
  • فتحی آذر، اسکندر اثربخشی بسته آموزشی راهبردهای یادگیری خودگردان‌فراشناختی بر مولفه‌‌های هیجانات مثبت و منفی-تحصیلی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 45-58]
  • فقیهی، سمانه اثربخشی آموزش خود-دلسوزی شناختی بر تاب‌آوری، بهزیستی روان‌شناختی و تحمل پریشانی معلمان زن ابتدایی شهر سبزوار [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 134-147]

ق

  • قشلاقی، باقر نقش همنوایی اجتماعی و تعهد اجتماعی در تفسیرگرایی بلومر در معلمان مقطع متوسطه [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 148-157]
  • قنادزادگان، حسینعلی مدلیابی اعتیاد به اینترنت براساس حمایت اجتماعی با میانجی‌گری ناگویی خلقی در دانش آموزان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 119-137]

ک

  • کاظمی، سلیم اعتیاد به فضای مجازی در دانش‌آموزان : نقش پیش بین ازخودبیگانگی تحصیلی و آشفتگی-روانشناختی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 85-102]
  • کافی، سید موسی اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی با تعامل شاخص توده بدنی بر کنترل وزن، کارکردهای اجرایی و تنظیم هیجان دانش آموزان نوجوان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 181-203]
  • کامکاری، کامبیز روایی تشخیصی نسخه دوم مقیاس‌های سنجش هوش رینولدز در دانش‌آموزان پیش‌دبستان شهرستان اسلامشهر با اختلال نقص‌توجه-بیش-فعالی/تکانشگری [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 120-133]
  • کردنوقایی، رسول مقایسه سه روش محروم‌سازی، بازسازی شناختی، گسلش‌شناختی بر خودکنترلی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 108-119]
  • کرمی، جهانگیر مقایسه سبک دلبستگی، شادکامی و اضطراب در دانش‌آموزان مصروع و غیر مصروع [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 111-122]
  • کریمی، کامبیز مقایسه سه روش محروم‌سازی، بازسازی شناختی، گسلش‌شناختی بر خودکنترلی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 108-119]
  • کریمیان پور، غفار ارزیابی ساختار عاملی مقیاس جو مدرسه در دانش‏ آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 59-72]
  • کرمدوست، آتکه پیش‌بینی نگرش مثبت به بزهکاری بر اساس خود دلسوزی، هوش معنوی و خود‌ آگاهی شناختی در دانش‌آموزان مقطع متوسطه [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 103-118]
  • کوچک انتظار، رویا مدلیابی اعتیاد به اینترنت براساس حمایت اجتماعی با میانجی‌گری ناگویی خلقی در دانش آموزان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 119-137]
  • کیومرثی، فیروز روایی تشخیصی نسخه دوم مقیاس‌های سنجش هوش رینولدز در دانش‌آموزان پیش‌دبستان شهرستان اسلامشهر با اختلال نقص‌توجه-بیش-فعالی/تکانشگری [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 120-133]

م

  • محمدی، عیسی پیش‌بینی نگرش مثبت به بزهکاری بر اساس خود دلسوزی، هوش معنوی و خود‌ آگاهی شناختی در دانش‌آموزان مقطع متوسطه [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 103-118]
  • محمدی، عیسی مقایسه سبک دلبستگی، شادکامی و اضطراب در دانش‌آموزان مصروع و غیر مصروع [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 111-122]
  • محمد زاده سالطه، حیدر نقش سوگیری شناختی در رفتار سرمایه گذاران (معلم) در بورس [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 44-66]
  • مرادی، مسعود مدل‌یابی عوامل مؤثر بر پیامدهای مدیریت استعداد معلمان دوره متوسطه شهر اردبیل (پژوهش‌آمیخته) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 2-17]
  • مزدی، مرضیه نقش دانش‌فراشناختی، حالت فراشناختی و باورهای فراشناختی در خلاقیت هیجانی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 86-98]
  • مسلمان، مهسا بررسی نیاز به شناخت و ویژگی‌های شخصیتی کارآفرینی در بین دانش‌آموزان مدارس دولتی و تیزهوشان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 132-145]
  • مصباحی‌پور ایرانیان، جمشید نقش همنوایی اجتماعی و تعهد اجتماعی در تفسیرگرایی بلومر در معلمان مقطع متوسطه [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 148-157]
  • مقامی، حمید رضا تأثیر شبیه‌سازی‌های آموزشی مبتنی بر رایانه بر هدف‌گرایی تحصیلی و عملکرد یادگیری دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 72-87]
  • ملک زاده، هدی اثر بخشی آموزش گروهی اصلاح سبک فرزند‌پروری به مادران بر نشانه‌های نافرمانی مقابله‌ای در دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 138-154]
  • مهرآور گیگلو، شهرام رابطه امید، رضایت از زندگی و عزت نفس و سلامت‌روان با نقش واسطه‌ای شناخت، فراشناخت و انگیزه پیشرفت در دانش آموزان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 6-20]
  • مومنی فر، فهیمه تأثیر خودپنداره تحصیلی بر اشتیاق تحصیلی با نقش واسطه‌ای انگیزش مشارکت ورزشی در بین دانش‏آموزان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 116-131]

ن

  • ناعمی، علی محمد اثربخشی آموزش خود-دلسوزی شناختی بر تاب‌آوری، بهزیستی روان‌شناختی و تحمل پریشانی معلمان زن ابتدایی شهر سبزوار [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 134-147]
  • نامور، کلثوم تأثیر شبیه‌سازی‌های آموزشی مبتنی بر رایانه بر هدف‌گرایی تحصیلی و عملکرد یادگیری دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 72-87]
  • نجفی، حسین پیش‌بینی نگرش مثبت به بزهکاری بر اساس خود دلسوزی، هوش معنوی و خود‌ آگاهی شناختی در دانش‌آموزان مقطع متوسطه [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 103-118]
  • نجفی، حسین مقایسه سبک دلبستگی، شادکامی و اضطراب در دانش‌آموزان مصروع و غیر مصروع [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 111-122]
  • نخستین گلدوست، اصغر شناسایی مولفه های مدیریت تجربه در سازمان‌های آموزشی به روش کیفی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 21-32]
  • نریمانی، محمد نقش تاب‌آوری، تنظیم هیجان و خودکارآمدی در پیش‌بینی فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان دختر در مدارس متوسطه دوم شهر اردبیل [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 58-71]
  • نریمانی، محمد اثر بخشی آموزش گروهی اصلاح سبک فرزند‌پروری به مادران بر نشانه‌های نافرمانی مقابله‌ای در دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 138-154]
  • نریمانی، محمد نقش سوگیری شناختی در رفتار سرمایه گذاران (معلم) در بورس [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 44-66]
  • نعمتی، شهروز اثربخشی والدگری ذهن‌آگاهانه بر اضطراب کودکان دارای اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 26-43]
  • نیک اندام کرمانشاهی، حسین نقش کمال گرایی منفی، دشواری تنظیم هیجانی و خودناتوان سازی در پیش بینی دلزدگی تحصیلی دانش آموزان پسرمتوسطه دوره دوم [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 155-180]
  • نیک اندام کرمانشاهی، حسین الگوی ساختاری دشواری تنظیم هیجانی و دلزدگی تحصیلی: نقش میانجی خودناتوان‌سازی تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 123-138]
  • نوری، زهره اثربخشی والدگری ذهن‌آگاهانه بر اضطراب کودکان دارای اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 26-43]

و

  • واحدی، شهرام اثربخشی والدگری ذهن‌آگاهانه بر اضطراب کودکان دارای اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 26-43]
  • وطن خواه محمد آبادی، محمد اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی با تعامل شاخص توده بدنی بر کنترل وزن، کارکردهای اجرایی و تنظیم هیجان دانش آموزان نوجوان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 181-203]

ه

  • هاشمی، تورج اثربخشی بسته آموزشی راهبردهای یادگیری خودگردان‌فراشناختی بر مولفه‌‌های هیجانات مثبت و منفی-تحصیلی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 45-58]
  • هرنگ زا، محمد بررسی نقش واسطه‌ای ترس از شکست و دشواری تنظیم هیجان در رابطۀ بین کمال‌گرایی منفی با اهمال‌کاری تحصیلی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 49-64]

ی

  • یاراحمدی، یحیی نقش کمال گرایی منفی، دشواری تنظیم هیجانی و خودناتوان سازی در پیش بینی دلزدگی تحصیلی دانش آموزان پسرمتوسطه دوره دوم [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 155-180]
  • یاراحمدی، یحیی الگوی ساختاری دشواری تنظیم هیجانی و دلزدگی تحصیلی: نقش میانجی خودناتوان‌سازی تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 123-138]
  • یعقوبی، ابوالقاسم مقایسه سه روش محروم‌سازی، بازسازی شناختی، گسلش‌شناختی بر خودکنترلی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 108-119]